h. Pierwszą wyszukiwarką, która zastosowała zaawansowane algorytmy analizy topologii sieci był Google.
Wyszukiwarki oparte na analizie topologicznej są często uważane za bardzo odporne na nadużycia. W rzeczywistości stosunkowo częstym atakiem są spam-systemy automatycznej wymiany linków. Inną formą ataku jest stworzenie dużej ilości gęsto linkowanych stron, z czego wszystkie na ten sam temat. Jest to jednak zadanie trudne i wymagające dużego nakładu pracy, a modyfikując heurystykę wartości początkowych można znacznie ograniczyć ten proceder, którego skala na razie jest minimalna.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyszukiwarka_internetowa
Od czego zaczęło się pozycjonowanie?
Jak łatwo się domyślić pozycjonowanie, rozumiane jako zbiór działań wykonywanych na stronach internetowych i przeglądarkach, nie byłoby możliwe gdyby nie istnienie internetu. Dlatego też oczywistym jest fakt, że pozycjonowanie pojawiło się w podobnym czasie, co wyszukiwarki internetowe. Sama polska nazwa „pozycjonowanie” pojawiła się w użyciu koło 2002 roku, nie oznacza to jednak, że wcześniej takie działania na przeglądarkach nie były wykonywane. Przed tym rokiem używano angielskiej nazwy. Początki internetu sięgają niemal do 1940 roku, pozycjonowanie pojawia się jednak nieco później, razem z prężnym rozwojem wyszukiwarek internetowych. Pierwsze wyszukiwarki pojawiły około 1900 roku, a razem z nimi pojawiło się pozycjonowanie.
Nie każdy użytkownik Facebooka codziennie przegląda
Częstym błędem podczas projektowania kampanii w oparciu o content marketing jest ignorowanie znaczenia kanałów, które docelowo posłużą do kontaktu z odbiorcą. Należy pamiętać, że content marketing nie tylko daje możliwość przygotowania treści pod kątem odbiorcy, ale umożliwia określenie zaufanych przez niego kanałów medialnych. Jest to nadzwyczaj istotne w erze przepychu źródeł internetowych. Nie każdy użytkownik Facebooka codziennie przegląda z zaangażowaniem tamtejsze aktualizacje, tak jak nie każdy użytkownik przegląda codziennie twitty obserwowanych osób czy firm. Content marketing daje możliwość poznania predyspozycji odbiorcy w zakresie wyboru źródła informacji, co w konsekwencji sprawia, że odbiorca, czytając treść przystosowaną do jego preferencji, w portalu który jest dla niego źródłem zaufanych informacji, nie podważa danej informacji, lecz chętnie ją akceptuje.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing